انتشارات بزرگ قانون یار

انتشارات بزرگ قانون یار

آرشیو کتب انتشاریافته و معرفی تازه های نشر قانون یار
انتشارات بزرگ قانون یار

انتشارات بزرگ قانون یار

آرشیو کتب انتشاریافته و معرفی تازه های نشر قانون یار

چرا باید کتابم را در موسسه قانون یار چاپ کنم؟ فرق موسسه قانون یار با دیگر موسسات چیست؟ آیا موسسه قانون یار معتبر است؟

جهت مطالعه دقیق تر روی عکس کلیک کنید

در جامعه علمی،  ادبی و هنری کشور ناشران و موسسات بسیار زیادی برای پذیرش مقالات و همچنین چاپ و نشر کتاب و آثار علمی شما وجود دارند اما همکاری علمی با موسسه قانون یار (اعم از چاپ مقاله و کتاب) دارای مزایای بسیار زیادی است که ذیلاً به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

1. کیفیت بالای کتاب منتشره، به طوری که موسسه قانون یار در چاپ کتب نویسندگان محترم از بهترین جنس کاغذ و کیفیت چاپ با طراحی جلد منحصر به فرد و فوق العاده، رنگ و بوی خاصی به کتاب شما می دهد که در کمتر موسسه ای نمونه چنین کیفیتی را تجربه خواهید کرد.

2. کسب بالاترین امتیاز علمی برای حدنصاب رسیدن نمره محقق در راستای انتخاب وی به عنوان پژوهشگر برتر کشور و کسب تندیس این عنوان. موسسه قانون یار هر ساله به بیست پژوهشگری که رزومه علمی برجسته تری نسبت به دیگر پژوهشگران دارند، بیست تندیس طلایی پژوهشگر برتر به همراه حکم مخصوص این عنوان تقدیم می نماید. برخی از مولفان فعالیت های علمی خویش را در دیگر انتشارات ها و موسسات انجام می دهند و انتظار دارند برنده تندیس پژوهشگر برتر قانون یار شوند که این انتظار دور از منطق است. به همین دلیل به پژوهشگران عزیز تاکید می گردد از سال 1402 صرفا به آثار علمی (کتاب و مقاله) امتیاز تعلق می گیرد که در موسسه قانون یار نشر یافته اند. 

3.سومین امتیاز همکاری علمی با موسسه قانون یار برجسته شدن نام نویسنده و مولف در جامعه علمی کشور است. به طوری که اطلاع رسانی اثر منتشره شما و نشر آن در فضای مجازی به واسطه تهیه پوستر و اطلاع رسانی در قالب اخبار، از جمله مهمترین اهداف این موسسه است. مطمئن باشید این موضوع به قدری برای ما دارای اهمیت است که شاید برای شما مهم نباشد اما ما بر خود وظیفه می دانیم که کتاب یا مقاله پذیرش و چاپ شده هر پژوهشگری که در این موسسه مورد چاپ واقع شده را مادام العمر و برای همیشه در تمام سایت های معتبر علمی، فضای مجازی، پایگاه های اطلاع رسانی و ..... درج نماییم، به طوری که با جسنجوی نام نویسنده در موتورهای جستجو، چهره نویسنده در صفحات اول گوگل یافت شود و شخصیت ایشان به عنوان یک نویسنده و پژوهشگرفعال به همگان معرفی شود و روز به روز این جایگاه تقویت گردد. این فاکتور بسیار حائز اهمیت است. با جستجوی نام مولفان پیشین که با موسسه قانون یار همکاری داشته اند به صحت این ادعا پی خواهید برد.

4. کسب عنوان فرهیختگان قانون یار برای پژوهشگرانی که به نوعی خود را متعلق به موسسه قانون یار و این نهاد علمی می دانند و با تعصب و وابستگی خاصی نه تنها آثار خویش را در این مرکز منتشر می کنند بلکه به عنوان نماینده موسسه قانون یار آثار علمی و پژوهشی دانشجویان و پژوهشگران دیگر را به موسسه قانون یار معرفی کرده و بدین واسطه تعصب خود را نسبت به موسسه قانون یار اثبات نموده اند. 

مطمئناً این عزیزان (که تعدادشان کم نیست) از جایگاه ویژه و ممتازی در موسسه قانون یار برخوردارند که به زودی 

علاوه بر صدور کارت مخصوص هواداری، مزایایی برای این دسته از فرهیختگان درنظر خواهیم گرفت.

(ضمناً از این دسته عزیزان در سالروز تاسیس موسسه یا همایش های قانون یار، با تقدیم لوح یادبود، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد)

5. رونمایی از کتب منتشره مولفین در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های استانی کتاب و همچنین اپلیکیشن و سایت های باسلام، ترب، طاقچه، کتاب ادز، مانا کتاب، کتابراه، کتابناک، چارخونه، کتابچین، پاتوق کتاب، فراکتاب، کتاب الکترونیک ایران و .... با هدف

 معرفی کتاب به اساتید دانشگاه، پژوهشگران، محققین  و دانشجویانی که قصد نگارش مقاله، رساله یا پایان نامه خویش را دارند. 

6. سرعت فوق العاده صدور گواهی نامه پذیرش مقاله و همچنین اخذ مجوز و تحویل کتاب به نویسنده و مولفانی که به هر دلیلی نیازمند 

در دست داشتن گواهی نامه مقاله یا نسخه چاپ شده کتاب را دارند. بدیهی است یکی از فاکتورهای اصلی فوریت صدور و تحویل کار،

 ناشی از تاسیس و بهره مندی از چاپخانه مستقل قانون یار می باشد که به یاری خداوند در سال 1402 تاسیس و راه اندازی شد.

7.برند قانون یار یکی از برندهای برجسته و شناخته شده کشور است که همین امر به کتاب و مقاله شما اعتبار دوچندان می دهد و کتاب یا مقاله شما را از بررسی اعتبار نهاد صادر کننده بی نیاز می کند. بنیاد علمی قانون یار این اعتبار را طی ده سال به واسطه لطف شما عزیزان کسب نمود.

8. موسسه قانون یار با در دست داشتن چندین مجوز انتشارات (همچون انتشارات فرزانگان دانشگاه) و همچنین مجوز هفت فصلنامه و نشریه علمی در خدمت شما پژوهشگران عزیز است. مطمئناً چرخه پیشرفت این نهاد علمی روز به روز سریع تر خوهد شد. نشر حدود هزار عنوان کتاب و صدور گواهی نامه برای بیش از سه هزار مقاله طی چند سال اخیر گویای اعتبار مذکور است. پس به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید:

تماس با موسسه و بنیاد علمی قانون یار:

 02166979519

 02166979526

 02144441784

 02144441764

تماس با مدیر پژوهش

 09196748625

تماس با مدیریت موسسه قانون یار 

(دکتر بهنام اسدی)

02166979409

روی عکس کلیک کنید

کتاب تحلیــل حقــوقی مالیات بر ارزش افزوده تالیف استاد حمزه خوش بخت چاپ و منتشر شد (اخبار موسسه قانون یار)

جهت مشاهده عکس در سایز بزرگ کلیک کنید

کتاب تحلیل حقوقی مالیات بر ارزش افزوده از موسسه قانون یار چاپ و منتشر شد

جهت مشاهده عکس ها روی هر عکس کلیک کنید

کتاب های استاد فرهیخته و فرزانه حمزه خوش بخت

رزومه علمی و کتاب ها و مقالات حمزه خوش بخت از استان کرمانشاه

جهت مشاهده عکس ها در سایز بزرگ کلیک کنید

استاد حمزه خوش بخت از اساتید و حقوقدانان استان کرمانشاه می باشد و قطعا آینده ای بی نظیر در جامعه حقوقی کشور را رقم خواهد زد. دیگر آثار تالیفی و سوابق اجرایی و علمی استاد حمزه خوش بخت در همین پست قرار خواهد گرفت....

در تقدیم کتاب جدید استاد حمزه خوش بخت آمده است:

سپاس بیکران از یاوران همیشگی اینجانب

برادران عزیزم

دکتر فرشید (حقوقدان و مولف کتب حقوقی)

فرید           و          وحید


همچنین در مقدمه کتاب تحلیــل حقــوقی مالیات بر ارزش افزوده آمده است:

مالیات، مالی اجباری یا نوعی خراج است که توسط یک سازمان دولتی به منظور تأمین هزینه‌های مختلف عمومی یا هزینه‌های دولت، به مالیات دهنده (یک شخص حقیقی یا شخص حقوقی) تحمیل می‌شود. مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات چند مرحله‌ای است که در مراحل مختلف زنجیره واردات، تولید و توزیع براساس درصدی از ارزش افزوده کالاهای فروخته شده یا خدمات ارائه شده در هر مرحله اخذ می‌شود. ولی مالیات پرداختی در هرمرحله از زنجیره واردات-تولید-توزیع به عنصر مرحله بعدی زنجیره انتقال می‌یابد تا نهایتا توسط مصرف‌ کننده نهایی پرداخت شود. از آنجا که خود فروشنده نیز ضمن خرید اولیه چنین مالیاتی را پرداخته ولی مصرف‌کننده محسوب نمی‌شود، این است که او حق دارد کل «مالیات‌های ارزش افزوده» پرداختی خود را از کل «مالیات بر ارزش افزوده»‌های دریافتی کسر کرده و مابه تفاوت را به دولت بپردازد. پس تا اینجا فهمیدیم مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که کلیه عرضه‌ کنندگان کالاها و خدمات (مودیان این نظام مالیاتی) بایستی علاوه بر بهای کالا یا خدمت عرضه‌ شده، به‌ صورت درصدی از بهای فروش کالاها یا خدمات، در زمان فروش از خریداران اخذ و به‌ صورت دوره‌ای (فصلی) به سازمان امور مالیاتی کشور واریز کند. هر کالایی که در بازار فروخته می‌شود، در فرآیند تولید خود، توسط چند تولید کننده به تدریج ساخته شده است. به عنوان نمونه یک نان ابتدا گندم بوده سپس تبدیل به آرد شده، سپس خمیر مایه شده و نهایتاً در تنور پخته و نان شده است. قیمت گندم موجود در هر عدد نان تا قیمت نان فروش رفته در نانوایی در این مراحل به تدریج افزایش یافته که این افزایش حاصل زحمت تولیدکنندگان مختلف تولید گندم تا فروش نان بوده است. به این ارزش اضافی ایجاد شده از دانه گنــدم تا نان ارزش افزوده گفتــه می‌شــود و نحوه محاسبــه ارزش افزوده بدین صـورت می‌باشد: استهــلاک + اجـاره + سود + بهره + دستمزد = ارزش افزوده. البته باید توجه داشت در بسیاری کشورها چند نوع و درصد مختلف برای این مالیات وجود دارد؛ مثلاً آلمان: مالیات استاندارد ۱۹% است؛ ولی خوراک، آب منازل، مطبوعات و کتاب ۷% و اجرت پزشک، خدمات شهری و دولتی و خرید خانه صفر% (به هزینه‌های ساختن خانه مالیات تعلق می‌گیرد!) ولی دارو ۱۹% است. کمترین سطح مالیات بر ارزش افزوده را در اروپا سوئیس با ۸% و بالاترین را ایسلند با ۲۵٬۱% داراست. در کشورهای دیگر جهان نیز بین ۴ تا ۲۵% رایج است (ژاپن ۵%، ترکیه ۱%، ۸% و ۱۸%، سوئیس صفر تا ۸%، ایالات متحد آمریکا از این نوع مالیات (با این نام) استفاده نمی‌کند. روش محاسبه نرخ‌های متفاوت مالیات بر ارزش افزوده در برخی کشورها بسیار پیچیده‌است و در نهایت اشکال و اشتباه‌هایی را در حسابداری شرکت‌ها ببار میاورد. این امر می‌تواند پس از چندین سال کار و کسب برای مالیات پردازان مشکلات تسویه حساب مالیاتی کلانی به وجود بیاورد. پیش از این مالیات بر ارزش افزوده به صورت غیر مستقیم اجرا می‌شد و تعداد کمی از تولید کنندگان مانند حامل‌های انرژی و... را پوشش می‌داد. با استقرار سیستم مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای غربی و پس از آن کشورهای آفریقای جنوبی، اجرای آن در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفت تا اهداف اقتصادی تحقق یابد. با این اوصاف و اهمیت بسزایی که مالیات بر ارزش افزوده دارد در کتاب حاضر قصد داریم به تحلیل حقوقی مالیات بر ارزش افزوده بپردازیم.


ششمین همایش موسسه قانون یار تاریخ 29 آذرماه1402 در بروجرد برگزار می شود

اطلاعیه مهم پژوهشی:

مقصد برگزاری ششمین همایش سالانه موسسه قانون یار «سال ۱۴۰۲» بروجرد انتخاب گردید.

((همایش بزرگ جرم شناسی و پیشگیری از ارتکاب جرم، خودکشی و انحرافات جوانان ))

ششمین همایش علمی موسسه قانون یار در سطح ملی در تاریخ بیست و نهم آذرماه به میزبانی بروجرد (با همکاری و حمایت معنوی دادگستری ، دانشگاه امام صادق، دانشگاه لرستان، دانشگاه آزاد رفسنجان، انجمن علمی دانشگاه شهید بهشتی و همکاری علمی بیش از 15 دانشگاه و سازمان علمی دیگر) در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار می شود.  

دکتر بهنام اسدی مدیر عامل موسسه قانون یار و دبیرعلمی این همایش از همکاری قابل توجه مسئولان سازمان های حامی این رویداد علمی تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشتند زمانی که مسئولان دانشگاه ها، نهادهای علمی و قضایی  و ارگان های دولتی یک شهر از چنین رویدادها و نشست های علمی و پژوهشی به صورت یک صدا حمایت کرده و همکاری خویش را در راستای برگزاری چنین نشست هایی اعلام می کنند طبیعتاً جایگاه و چهره آن شهر در مقایسه با دیگر شهرها در پله بالاتری قرار دارد و طبیعی است نتیجه این دیدگاه، آبادانی، پیشرفت و درخشش علمی، فرهنگی و هنری جوانان آن منطقه است (امری که به وضوح و غیرقابل انکار در شهرستان بروجرد قابل مشاهده است) 

پوستر این رویداد علمی را ذیلاً مشاهده نمایید:

جهت مشاهده پوستر در سایز بزرگ، روی پوستر کلیک کنید

این همایش یکی از معتبرترین و بزرگترین همایش های علمی در سطح ملی می باشد که طبق ارزیابی هایی که داشته ایم حدود 150 الی 200 مقاله در راستای محورهای اصلی همایش پذیرش خواهند شد. یادآور می شویم همچون پنج همایش ادوار پیشین، به مقالات پذیرفته شده ، گواهی پذیرش مقاله تقدیم خواهد شد و تمامی مقالات پذیرفته شده نویسندگان در سایت ها، دیتابیس ها و پایگاه های علمی ملی و بین المللی نمایه و درج خواهند شد تا دیگر پژوهشگران و محققین از دستاوردها و  ظرفیت های علمی که به واسطه برگزاری این نشست کسب گردیده، در راستای پیشرفت ابعاد علمی و اجتماعی جامعه استفاده نمایند. از جمله مهمترین حامیان علمی، دانشگاه ها و سازمان های دولتی در همکاری این همایش عبارتند از:

۱.دادگستری بروجرد

۲.اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد

۳.انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی

۴.دانشگاه لرستان

۵.دانشگاه ازاد رفسنجان

۶.دانشگاه امام صادق

۷.دانشگاه علوم پزشکی لرستان

۸.آموزش و پرورش بروجرد

۹.دانشگاه مفید قم

۱۰.دانشگاه رهنورد افغانستان و...

همانطور که اشاره داشتیم به مقالات پذیرفته شده در همایش گواهی نامه پذیرش مقاله با هولوگرام مخصوص تقدیم می گردد. ایندکس و نمایه مقالات پذیرفته شده در چهار پایگاه علمی داخلی و چهار پایگاه علمی خارجی به شرح لوگوهای ذیل پوستر.

توجه داشته باشید:

((جهت ورود به سالن همایش داشتن کارت ورود الزامیست.جهت دریافت کارت ورود با آقای دکتر سیدمصطفی حسینی تماس بگیرید 09368103344 -به حاضرین در این رویداد علمی، گواهی حضور در همایش تقدیم می گردد))

ایمیل رسمی همایش در راستای پذیرش مقالات پژوهشگران olomensani@yahoo.com

سایت رسمی اخبار علمی موسسه قانون یار www.ghanonyar.ir     

سایت علوم انسانی (وابسته به موسسه قانون یار)  www.olomensani.ir

جهت ارسال مقالات خود از طریق ایتا، واتس آپ و روبیکا به اکانت 09100636002 پیام دهید....

مشاور امور پژوهشی موسسه قانون یار 09196748625 خانم دکتر قبادی

جهت مشاهده پوستر در سایز بزرگ روی پوستر کلیک کنید

رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی جرم شناسی و پیشگیری از ارتکاب جرم، خودکشی و انحرافات جوانان در جامعه

((بزرگترین و معتبرترین همایش ملی با همکاری و حمایت معنوی دانشگاه ها، نهادها و سازمان های دولتی))

دبیرخانه همایش 02166979519-02166979526-02144441764-02144441784

مشاور پژوهشی موسسه قانون یار (پاسخ به سوالات پژوهشگران)

 09196748625 خانم دکتر قبادی


لوگو موسسه قانون یار

موسسه و بنیاد علمی قانون یار

اطلاعیه مهم (چاپ جزوات و دستنوشته های علمی اساتید در قالب کتاب) با بهترین کیفیت)

قابل توجه اساتید و دانشجویان:

تبدیل جزوات اساتید به کتاب با بالاترین کیفیت (با دیدن این کلیپ حیرت زده خواهید شد) 

برای اولین بار در کشور

حتما این کلیپ تصویری را مشاهده کنید. چراکه به نظر اکثر مشاوران تحصیلی لازمه پیشرفت علمی و یادگیری هر مبحثی، داشتن جزوه خوب و با کیفیت است. برای پیشرفت علمی و ساختن فردای خود، همین امروز اقدام کنید (به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید)

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش جزوات چاپی با موسسه قانون یار تماس بگیرید

واحد ثبت سفارش کتب و محصولات چاپی 

02166979519

02166979526

واحد امور پژوهشی (پذیرش و چاپ مقالات، چاپ کتاب و تقویت رزومه علمی)

02144441764

02144441784

تماس با مشاور و راهنمایی درخصوص امور پژوهشی و چاپی

09196748625 (خانم دکتر قبادی)

ایمیل رسمی موسسه جهت ارسال فایل جزوه یا کتاب

Ghanonyar.tehran@yahoo.com

ارسال جزوه و فایل از طریق ایتا، واتس آپ، روبیکا و ... 

به اکانت شماره 09100636002

اطلاعیه تاسیس چاپخانه قانون یار (دستیابی به یکی از اهداف مهمی که در سال 1402 استقلال بنیاد علمی قانون یار به ارمغان آورد)

خداوند بزرگ را شاکریم در سال 1402 توانستیم مجوز چاپخانه قانون یار را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب نماییم و گامی مهم در راستای استقلال کامل بنیاد علمی قانون یار برداریم. چاپخانه قانون یار با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های چاپ روز، صحافی کتاب، سلفون کشی جلد، خط تا کتاب و نهایتاً برش کتب به عنوان یک چاپخانه پیشرفته، مجهز و مدرن آماده انعقاد قرارداد و خدمت به تمامی موسسات و ادارت خصوصی و دولتی، دانشگاه ها و مراکز علمی، ناشران و تمامی سازمان هایی که به نوعی سفارش نسخه های چاپی در تیراژ نسبتاً بالا دارند می باشد. ضمناً ارسال سفارشات چاپی به سراسر کشور با هزینه موسسه قانون یار و به صورت رایگان انجام می گیرد و نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل کالا نمی باشد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد چاپخانه یا دفتر مرکزی موسسه قانون یار تماس بگیرید:

دفتر مرکزی: 02166979519- 02166979526

واحد مشاوره و استعلام قیمت: دکتر قبادی 09196748625

چاپخانه قانون یار

جهت ثبت سفارشات چاپی خود و انعقاد قرارداد با موسسات و سازمان ها با دفتر مرکزی موسسه قانون یار تماس بگیرید

موسسه و بنیاد علمی قانون یار

کتاب مسئولیت مدنی واردکنندگان ضررهای دسته جمعی تالیف استاد فرهیخته فرشید خوشبخت در موسسه قانون یار چاپ و منتشر شد

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

.

مسئولیت مدنی واردکنندگان

ضررهای دسته جمعی

مولف

فرشید خوشبخت

 

موسسه و انتشارات قانون یار

تابستان 1402

 

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1402
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات: 150 صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره این کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت در مواردی که ضرر بر گروه یا دسته ای از اشخاص به‌طور جمعی و نامحدود وارد می‌شود به‌ نحوی‌که هیچ‌کس به‌تنهایی نمی تواند خود را زیان‌دیده اصلی بداند، ضرر را جمعی یا گروهی گویند که نقطه مقابل ضرر شخصی است. در حقوق ایران ضررهای جمعی به ‌صراحت پیش‌بینی ‌نشده‌اند و اصطلاحی است که به تازگی در حقوق ایران ورود پیداکرده است. با وجود این با توجه به  قواعد عمومی مسئولیت مدنی باید از ضرورت جبران ضررهای جمعی دفاع نمود و نامحصور بودن زیان دیدگان نباید موجب از بین رفتن حق مطالبه خسارت شود. در ماده ۱ قانون مسئولیت مدنی  آمده است هرکس بدون مجوز قانونی عمدا یا در نتیجه بی احتیاطی موجب ضرر مادی یا معنوی دیگری شود مسئول جبران خسارت ناشی از عمل خود می باشد.ضرر دسته جمعی در مقابل ضرر شخصی قرار دارد. اگر عاملی آسیب و زیان مادی یا معنوی به شخص و یا اشخاص محصور، محدود و معینی برساند، ضرری که وارد می‌شود، «ضرر شخصی» محسوب می‌گردد و چنانچه مقصود از مطالبه‌، جبران زیان شخصی باشد، مطابق قواعد عمومی مسئولیت مدنی به آن رسیدگی می‌شود. اما «ضرر جمعی» جماعت کثیری را هدف زیان (معنوی یا مادی) قرار می‌دهد. در ضرر جمعی، زیان به عده‌ای از افراد جامعه یا کل افراد جامعه و یا گروهی از آنان که عضو تشکل‌ها، احزاب، سندیکاها، اتحادیه‌ها، ... هستند، وارد می شود؛ بر این مبنا می‌توان ضرر جمعی را به «ضرر جمعی اشخاص متشکل» و «ضرر جمعی اشخاص غیرمتشکل» تقسیم نمود. متمایز نمودن ضررهای شخصی از ضررهای جمعی دارای آثار حقوقی مهمی است. قربانیان ضررهای شخصی به لحاظ برخورداری از نفع انحصاری شخصی، انگیزه کافی برای تعقیب عامل زیان و مطالبه خسارت را دارند. ولی قربانیان زیان‌های جمعی از یک سو، به خاطر عجز از اثبات وقوع ضرر، ناچیز بودن ضرر وارده، وابستگی ادعای هر زیاندیده به ادعای سایر زیاندیدگان و ... انگیزه کافی برای طرح دعوای جبران خسارت ندارند. از سوی دیگر، نظام حقوقی ایران برای مطالبه جبران زیان‌های جمعی با خلاء قانون مواجه است و رویه قضایی هم تاکنون نتوانسته با تفسیر قواعد کلی و توسل به اصول کلی حقوقی این نقیصه را برطرف نماید. از این روی، وضع قانونی جامع که متضمن قواعد و مقررات ویژه‌ای در خصوص جبران ضررهای جمعی باشد ضروری به نظر می‌رسد. 

جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب


فهرست مطالب

پیشگفتار 11

فصل اول

بررسی و تحلیل حقوق مسئولیت مدنی، انواع و ارکان آن با مداقه در فعل زیان بار در مبحث مسئولیت مدنی    13

بخش اول: بررسی و شناخت واژه مسئولیت مدنی.. 13

بخش دوم: تحلیل و شناخت انواع مسئولیت مدنی و تقسیم بندی خاص آن.. 19

بخش سوم: بررسی و تحلیل واژه ضرر به عنوان یکی از ارکان مسئولیت مدنی.. 25

بخش چهارم: نگاهی به اقسام ضرر به اعتبار شخصیت زیان دیده 35

بخش پنجم: تحلیل حقوقی مسئولیت مدنی و کیفری اشخاص حقوقی.. 45

بخش ششم: بررسی و تحلیل حقوقی شرایط ضرر قابل مطالبه. 55

بخش هفتم: واکاوی حقوقی فعل زیان بار در مبحث مسئولیت مدنی.. 60

فصل دوم

واکاوی حقوقی و احکام زیان های جمعی در حقوق ایران با مداقه در حدود مسئولیت مدنی واردکنندگان زیان های و خسارات دسته جمعی    71

بخش اول: بررسی شناخت و مبانی حقوقی ضرر جمعی.. 71

بخش دوم: رابطه بین حقوق شخصی و ضررهای دسته جمعی جمعی.. 73

بخش سوم: بررسی رابطه ضررهای دسته جمعی و ضررهای شخصی.. 76

بخش چهارم: نگاهی به اصول و مبانی زیان های دسته جمعی.. 79

بخش پنجم: واکاوی شناختی انواع و گستره ضررهای جمعی.. 90

بخش ششم: نگاهی به مصادیق زیان های دسته جمعی مورد حمایت حقوق جزای ایران.. 103

بخش هفتم: بررسی حقوقی نقض آزادی های اساسی دسته جمعی.. 115

بخش هشتم: بررسی و شناخت شیوه های جبران ضررهای جمعی.. 120

بخش نهم: بررسی حقوقی اصول حاکم بر جبران زیان های جمعی.. 124

بخش دهم: واکاوی حقوقی و مزایای دعوای دسته جمعی.. 128

بخش یازدهم: رویه قضایی حاکم بر ضررهای جمعی اشخاص متشکل در حقوق ایران.. 139

منابع و مآخذ.. 146

جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

به زودی درج می شود

فراخوان مهم پژوهشی (چاپ مقاله و کتب):

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت داشته و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

جهت چاپ کتب خود و تبدیل پایان نامه به کتاب کلیک کنید

جهت چاپ مقالات علمی خود و استخراج مقاله از پایان نامه خود کلیک کنید

توجه کنید:

موسسه قانون یار به واسطه بخشنامه شماره 25/8710 از آثار علمی (کتب و مقالات) شما محققین و پژوهشگران عزیز حمایت مالی می کند. شما می توانید مقاله و کتاب خویش را با استفاده از امتیازاتی که این طرح دارد با بهترین شرایط به چاپ رسانید و از مزایای این طرح بهره مند شوید:

جهت دانلود یا مشاهده عکس بخشنامه حمایت مالی از آثار علمی شما، کلیک کنید

********قانون یار********

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

........

عنوان

 

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1397
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات:  صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره این کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  



جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب


اااااااااا


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

فراخوان مهم پژوهشی (چاپ مقاله و کتب):

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت داشته و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

جهت چاپ کتب خود و تبدیل پایان نامه به کتاب کلیک کنید

جهت چاپ مقالات علمی خود و استخراج مقاله از پایان نامه خود کلیک کنید

توجه کنید:

موسسه قانون یار به واسطه بخشنامه شماره 25/8710 از آثار علمی (کتب و مقالات) شما محققین و پژوهشگران عزیز حمایت مالی می کند. شما می توانید مقاله و کتاب خویش را با استفاده از امتیازاتی که این طرح دارد با بهترین شرایط به چاپ رسانید و از مزایای این طرح بهره مند شوید:

جهت دانلود یا مشاهده عکس بخشنامه حمایت مالی از آثار علمی شما، کلیک کنید

********قانون یار********

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

........

عنوان

 

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1397
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات:  صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره این کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  



جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب


اااااااااا


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

فراخوان مهم پژوهشی (چاپ مقاله و کتب):

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت داشته و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

جهت چاپ کتب خود و تبدیل پایان نامه به کتاب کلیک کنید

جهت چاپ مقالات علمی خود و استخراج مقاله از پایان نامه خود کلیک کنید

توجه کنید:

موسسه قانون یار به واسطه بخشنامه شماره 25/8710 از آثار علمی (کتب و مقالات) شما محققین و پژوهشگران عزیز حمایت مالی می کند. شما می توانید مقاله و کتاب خویش را با استفاده از امتیازاتی که این طرح دارد با بهترین شرایط به چاپ رسانید و از مزایای این طرح بهره مند شوید:

جهت دانلود یا مشاهده عکس بخشنامه حمایت مالی از آثار علمی شما، کلیک کنید

********قانون یار********

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

........

عنوان

 

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1397
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات:  صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره این کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  



جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب


اااااااااا


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

فراخوان مهم پژوهشی (چاپ مقاله و کتب):

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت داشته و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

جهت چاپ کتب خود و تبدیل پایان نامه به کتاب کلیک کنید

جهت چاپ مقالات علمی خود و استخراج مقاله از پایان نامه خود کلیک کنید

توجه کنید:

موسسه قانون یار به واسطه بخشنامه شماره 25/8710 از آثار علمی (کتب و مقالات) شما محققین و پژوهشگران عزیز حمایت مالی می کند. شما می توانید مقاله و کتاب خویش را با استفاده از امتیازاتی که این طرح دارد با بهترین شرایط به چاپ رسانید و از مزایای این طرح بهره مند شوید:

جهت دانلود یا مشاهده عکس بخشنامه حمایت مالی از آثار علمی شما، کلیک کنید

********قانون یار********

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

........

عنوان

 

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1397
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات:  صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره این کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  



جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب


اااااااااا


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

فراخوان مهم پژوهشی (چاپ مقاله و کتب):

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت داشته و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

جهت چاپ کتب خود و تبدیل پایان نامه به کتاب کلیک کنید

جهت چاپ مقالات علمی خود و استخراج مقاله از پایان نامه خود کلیک کنید

توجه کنید:

موسسه قانون یار به واسطه بخشنامه شماره 25/8710 از آثار علمی (کتب و مقالات) شما محققین و پژوهشگران عزیز حمایت مالی می کند. شما می توانید مقاله و کتاب خویش را با استفاده از امتیازاتی که این طرح دارد با بهترین شرایط به چاپ رسانید و از مزایای این طرح بهره مند شوید:

جهت دانلود یا مشاهده عکس بخشنامه حمایت مالی از آثار علمی شما، کلیک کنید

********قانون یار********

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران